USZANUJ TO

Wszystkie prezentowane prace są mojego autorstwa,nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody.Jeżeli inspiruję się pracami innych osób informuję o tym lub dodaję link.

Obserwatorzy

wtorek, 11 listopada 2014

Serduszka na zimowo

Dzień dobry wszystkim.Dziś dla odmiany słoneczko zagląda przez okno a ja jak zwykle działam odwrotnie :) Zrobiłam wełniane serduszka już jakiś czas temu miały czekać spokojnie na zimę ale jak widać nie doczekały się.Zresztą tak po prawdzie mówiąc wcale mi do zimy nie tęskno.Dziękuję za odwiedziny i komentarze  pod poprzednimi postami i życzę miłego dnia.Zapomniałam dodać,że to serduszka recyklingowe ze starego swetra :)

1 komentarz:

  1. Mi też do zimy nie tęskno, bardzo jej nie lubię. Oby wiosna przyszła jak najszybciej ;) Serducha urocze :)

    OdpowiedzUsuń