USZANUJ TO

Wszystkie prezentowane prace są mojego autorstwa,nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody.Jeżeli inspiruję się pracami innych osób informuję o tym lub dodaję link.

Obserwatorzy

sobota, 27 września 2014

Serducha

Podarowałam znajomej uszyte przeze mnie serce i jeszcze tego samego dnia dostałam zamówienie na kolejne.Kolory na zdjęciu przekłamane bo w rzeczywistości są pastelowe.Dopełnieniem zamówienia ma być anioł w tej kolorystyce i....hmmm nie wiem jak się do niego zabrać.Może kolejne dni przyniosą rozwiązanie.Dzięki ,że do mnie zaglądacie.Dobrej nocy.
 

3 komentarze:

  1. Świetne serducha, czekam na anioła, bo jestem przekonana że sobie poradzisz. A i piękne, nowe tło blogowe, śliczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. -i mnie się podobają :) Jak zwykle cudne :) K>C>

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serducha, a kolorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń