USZANUJ TO

Wszystkie prezentowane prace są mojego autorstwa,nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody.Jeżeli inspiruję się pracami innych osób informuję o tym lub dodaję link.

Obserwatorzy

niedziela, 18 stycznia 2015

Wiosna w środku zimy

Niebawem będzie miesiąc od mojego ostatniego posta.No cóż są rzeczy ważne i ważniejsze :)
Młyn w życiu osobistym i zawodowym odstawia hobby na plan dalszy.
Coś tam jednak powstało z a sprawą mojej stałej klientki-nie mogłam odmówić.I tak zrobiło się kwieciście w środku zimy choć na dworze wcale jej nie widać.

4 komentarze:

  1. Piękne kwiaty u Ciebie zakwitły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taki widok tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace pokazałaś razem z siostrą:)
    bo jak tylko przeczytałam, że zapomniałaś napisać o niej to musiałam popędzić i pooglądać:D
    a do wiosny to już chyba mamy bliżej niż dalej, więc i na kwiaty sie doczekamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Was słyszeć ,dziękuję za dobre słowo i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń