USZANUJ TO

Wszystkie prezentowane prace są mojego autorstwa,nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody.Jeżeli inspiruję się pracami innych osób informuję o tym lub dodaję link.

Obserwatorzy

środa, 13 kwietnia 2016

Lawina prac

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga.Tak się stało,że kilka dni nie miałam internetu i mówię szczerze-już ciężko bez niego się obejść.Ale nie ma takiego złego co by na dobre nie wyszło.Dostałam kilka rzeczy do decoupage i musiałam je wypróbować.Prace nie są idealne ponieważ jestem samoukiem internetowym ale i tak sprawiły mi przyjemność.Zalewam Was dzisiaj lawiną moich prac.
Puszki,słoiki,butelki otrzymały nowy wygląd.
I na koniec powiew wiosny.Papierowa wiklina-rurki malowane barwnikiem do jajek.

1 komentarz:

  1. Wow, jakie piękne prace i rzeczywiście dużo. Wszystkie śliczne. Może przyłączysz się do naszej wspólnej nauki decu, my także jako samouki internetowe cały czas się uczymy :-) Zapraszam serdecznie. Koszyczek baaaardzo wiosenny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń